Trött

Hola!

Tänkte berätta lite om vad jag gjorde igår, men jag kommer verkligen inte ihåg vad jag gjort. Minns att jag jobbat men inget mer än så.. Jo! Igår kväll gick vi (jag, Audrey, Maxim och Matheu) till en italiensk restaurang en liten bit ner på strandpromenaden. Vi beställde pizza och coca cola. Pizzan var som den skulle men när vi fick in drickan blev vi alla fyra lite smått förbryllade - kyparen kom med vodka och en varsin liten coca cola till. Aja, vi drack det vi fick.
Efteråt följde jag med dem in på killarnas rum och vi satt där ett tag. Sedan ville de gå ner till stranden. Har ingen aning om vad de ville göra där eller vad de gjorde där men jag stannade kvar och snackade med Pierre ett tag istället innan jag gick in till mig för att sova.

Idag har jag jobbat igen då. Hon jag jobbar med - Lori (Dolores) - är jätte snäll. Har jobbat med henne i två dagar nu. Hon röker, så det blir många raster (vilket passar mig utmärkt), hon försöker lära mig spanska då hon förstår att jag vill, och hon stjäl mat till mig när vi städar i restaurangen. Hur snäll som helst och hon kallar mig Jessie eller corazon (hjärta på spanska).

Efter jobbet drog vi ner på stranden och solade. Mina ben är inte längre så röda och gör inte ont, har börjat smörja in mig bättre med! Muy bien!
När vi kände oss klara drog vi till en mataffär för att köpa lite att äta som vi kan ha på rummet. Jag köpte kakor, chips, salta kex, chokladflingor, små smörpaket och nåt mer. Kommer faktiskt inte ihåg. Hehe.

Om en liten stund ska jag gå in på rummet och duscha, sedan gå in till killarna och om några timmar drar vi till nån bar i närheten tror jag. Hoppas det blir kul, är inte säkert då alla fransmän bara pratar franska med varandra, fast att jag sitter där med dem och de vet att jag inte fattar nånting. Men sånna är väl fransmän, eller?

Om två dagar är vi lediga igen! Ska bli skönt, är så himla trött. Både mentalt och fysiskt. Men allt böjar kännas lite bättre igen tror jag, börjar komma in i rutinerna, samtidigt som det fortfarande känns som en dröm.

Skriver imorgon igen för då ska jag ändå in och skypa med Hanna!! :D

Hasta mañana!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0