Every little thing

Både julafton och juldagen blev bra! Fick bla ett par röda Converse, en massa kläder, en hylla, Dan Browns senaste bok, godis, bokstöd, biokort, örhängen och skiva med Johnny Cash. Muy bien ;)

Igår gick jag, Becca och Hanne på stan. Tror Hanne blev ganska nöjd med sin julklapp :) Jag åkte hem med henne sedan med tåg och buss så det blev ju en upplevelse det med.
På kvällen blev det gh såklart ;)

Idag har jag bara slappat. Hur skönt som helst! Men ska nog ta och duscha snart. Stå där i en timme eller nåt x) Hihi.

Chefen ringde förut. Nu ska jag jobba nyårsafton 10-15, nyårsdagen 15-20 och sedan helgen 15-22. Pengar blir det i alla fall! (Y)

Puss


Kommentarer
Postat av: hanna

ÅH! rÖDA CONVERSE! VILL OCKSÅ HA!! JAG FICK OCKSÅ DAN BROWNS BOK! DÅ KAN VI DISKUTERA SEN JU!!!:D:D saknar dig med fett mycket! ses säkert på tisdag ju! puss<3

2009-12-27 @ 22:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0