Ett nummer räcker

Idag har vi julstädat! Skönt att allt är rent och fint :) Dock är det väldigt tråkigt att städa, men vem tycker inte det?

Imorgon blir det att gå upp hyfsat tidigt. Ska hinna duscha, äta frukost och fixa mackor innan jag tar bussen in till stan. Jag jobbar 13-18 så det är ingen lång dag som tur är :) När jag slutat hämtar pappa mig och vi åker hem för att se på tv, äta mackor och bara låta julkänslan komma. Det är ju faktiskt dan-före-doppare-dan idag! Känner faktiskt fortfarande inte att det är jul. Allt var så mycket roligare när man var liten och man kände av julen redan första december haha

Nu är det NCIS på tv och kl 21 börjar filmen Surviving Christmas. Har sett den förr men har för mig att den var ganska bra.

Mellandagarna känns just nu väldigt stressigt, det är en massa saker jag vill och behöver hinna med att göra! Jag och Becca ska ta med Hanne på stan (hennes julklapp från oss), jag ska träffa MLI minst en gång, jag ska sola, jag ska träffa Karin, jag ska träffa Maja (hade jag tänkt mig :)) och jag, Hanna och Mix ska planera och handla inför nyår. Får se om vi blir 6 eller 4 pers. Hoppas på 6 hih.

Nu hör jag att de värmer plättar där nere!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0