Fail

Gick upp 07.30 imorse. Fy vad det var segt xP Gick till jobbet i kylan och satt sedan där i kassan med tomteluva på huvudet i fyra timmar (med 15 min rast då ;P). Väldigt mysigt haha. Men det är kul när det är mycket folk. Kan bli lite stressigt men då har man åtminstonde något att göra hela tiden och dagen går fort. Mycket folk får man träffa också, de flesta är glada och trevliga men så finns det ju de där tråkiga och sura med. Försöker hålla glad min även till dem men det kan vara svårt ibland xD
Gjorde Karin glad idag i alla fall! Haha. Tog en bild på mig själv med mobilen (med tomteluvan på) och skickade den till henne. Hihi ^^

Efter jobbet, som slutade 13, gick jag upp till mamma. Packade väskan till pappa och städade rummet. Passade på att flytta på min byrå och några böcker också. Blev faktiskt ganska bra :) Har jag för mig x)
Strax efter 17 kom pappa, Hanne och Petter och hämtade mig och nu sitter jag här igen. Ska bara ta det lugnt ikväll och titta på tv. Får se, det går säkert någon film man kan kolla på.

Imorgon blir det att städa hela övervåningen. Jättekul..

På onsdag jobbar jag 13-18. Sedan ska pappa komma och hämta mig och det blir uppesittarkväll med familjen hihi.

Puss

Kommentarer
Postat av: hanna

hihhhi på dig själv! (;

2009-12-21 @ 19:47:11
URL: http://hejhannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0