Go on

Idag hade jag global och gympa. På gympan skulle vi först ha avslappning men med min klass funkade inte det, såklart, vad annat kunde man tänkt sig? Sedan hade jag omprov på gympan. Det kändes faktiskt riktigt bra! Efter det åt vi gröt och sedan gick jag hem igen i kylan och blåsten. Huhu.
När jag kom hem väntade jag på Becca och sedan tog vi bussen så vi var vid degeer ungefär 20 över 13. Blev varmt mottagen av Hanna, Michan, Tilde och även Julia :) Riktigt trevligt. Alla vi, utom Julia då, gick ner på stan. Köpte puder, jeansleggings, en randig tröja och två linnen. Tror det var allt.. Folket drog några i taget och tillslut var det bara Becca och jag kvar. Vi tog en hamburgare och pomme på donken, gick lite till på stan och tog sedan bussen hem. Jo just det! Jag köpte ett ljus till farmor och en hemlig grej till mormor. Michan tyckte jag var väldigt global av mig och jag kände själv att jag för en gångs skull gjorde något bra ;P Hah. Hoppas mormor blir glad x)

Igår såg jag på House of Wax!! Flera tillfällen drog jag täcket över huvudet, men Rebecca satt här inne med mig så det gick bra hihi. Var ändå inte så farligt! Tror jag är redo att se skräck med dig Hanna! :D Så länge det är någon riktigt overklig film hahah.

Nu har jag slagit in några julklappar och ätit mackor med stekt ägg. Kollar på tv och lyssnar på musik. Borde väl städa lite men hur kul är det?

Imorgon är det fredag och skolavslutning! Tror jag skippar avslutningen sååå, egentligen kan man ju säga att det är jullov nu! :D Underbart!

Puss

Tack Hanna, Mix och Tilde för musiktipsen! Ska lyssna på dem nu ;) Och tack Hannapanna för att jag får dela the Kooks med dig!! ;D<3

Kommentarer
Postat av: hanna

ÅH, så härligt! skräck på lovet alltså?! PUSS (;

2009-12-17 @ 21:06:29
URL: http://hejhannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0