Heeej, jag heter...

Ikväll blir det mys med Hanna och Michan! :D Verkar inte som att Tilde ska med, lite tråkigt. Kl 18 ska jag vara hos Hanna. Vi ska äta kykling enchiladas och gino, titta på Flickan som lekte med elden (om det är okej för Michan, blev ju inte att jag och Hanna såg den igår) och bara ha kul! Sedan sover jag hos Hanna men åker väl därifrån ganska tidigt, både Hann och jag måste plugga imorrn... Vill inte xP
Nu på dagen ska jag väl se om jag kan plugga lite med. Annars blir det väl kanske att se någon film med Becca. T ex City of Ember som jag inte kunde se klart hos mamma pga min DVD-spelare. Den gången såg jag två filmer, utan att få se slutet på någon av dem xP

Nu ska jag ta och duscha :)

Puss

Kommentarer
Postat av: karin

va då heeej jag heter!!!???!! xD

är du säker på att ja inte sa heeej det ÄR karin!! :)

2009-12-12 @ 22:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0