Higher

Imorse skulle jag börja kl 10 på VP. Tog bussen till stan och sedan 117 mot Vrinnevisjukhuset. Tänkte inte på att den inte stannar vid VP förrän på tillbakavägen. Så blev helt enkelt att sitta kvar i bussen i 7 min och vänta på att den skulle gå ett varv till genom Vilbergen och sedan stanna där jag skulle av xD Blev lagom i alla fall, hade varit där rätt tidigt annars haha.
Efter utvärdering med klassen fick jag och MLI gå. Vi gick ner till skolan och åt innan MLI skulle tillbaka till VP för att ha utvecklingssamtal så jag fick sitta själv i skolan och läsa engelskan hahaha. Gick bra men var lite ensamt :)
Sista lektionen var då global med tråkig religion.

Nästan direkt när jag kommit hem till mamma efter skolan ringde jag Hanna. Kom överens att vi skulle äta och så och sedan skulle jag ringa tillbaka vid 17. Drog dit sedan strax efter 17. När jag var där ringde pappa och sa att om jag ska sova över hos Hanna imorgon måste jag vara hemma kl 21 ikväll, inte en minut senare. Blev lite småsur men bestämde mig för att ta 20-tåget. Vet inte hur jag tänkte för när jag kom ner till stationen såg jag att tåget skulle gå kl 21.01. Tänkte att fan, nu är mitt tåg inställt eller något! Tittade mig omkring och såg på stora klockorna som hänger där. De såg ut att gå fel tyckte jag så jag kollade på mobilen och såg att klockan var typ 20.35! Fattar inte hur allt kunde blivit så fel i huvudet! Kom fram till att klockorna gick rätt också - de var kvart i 21, inte kvart i 15 xP
När jag kom hem och berättade att jag faktiskt inte hade gjort det med flit! Som vanligt tror inte pappa på mig. Jättekul. Är så grymt trött på det! Han varken tror eller litar på mig verkar det som.

Orkar inte skriva mer nu, mn FAN att inte Calle vann idol.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0