Jessica, vad gör du?

Igår kväll kände jag att fy vad skönt att börja 10 i 12 imorgon! Så jag tänkte ta en buss/tåg så att jag precis skulle hinna turismen trodde jag. Menmen. När jag sitter på tåget kl 11.28 får jag sms från MLI som undrar var jag är. Hade ju totalt glömt bort mentorsrådet!! Plus att tåget var några minuter sent.. När jag kom ut från tågstationen och skulle ta trean till söder åkte den precis förbi. Jag fick helt enkelt småspringa från rese till skolan. Kul (Y) Kom ca 20 minuter för sent, men hade inte missat speciellt mycket. Det var allra sista Fritidsturismen för terminen så vi fikade och lekte en ordlek :) Sedan fick jag och MLI gå ifrån tidigare för att vi skulle hinna äta lite i matsalen innan den stängde. Fick också tillbaka senaste provet - MVG! Azm.

På spanskan gick vi igenom läxan till idag, svarade på frågor till en text och sjöng xD Eller, jag sjöng inte. Kände att jag inte ville förstöra sista spanskalektionen för de andra ;)
När vi slutat väntade jag ett tag med MLI på hennes mamma, men det gick så segt så jag gick till slut x) Och nu är jag i Blacka igen!

Imorgon är det torsdag. Vilket betyder ragga efter skolan! Är sista lektionen så blir uppvisning sista kvarten. Det gillar vi inte! Kan inte dansen och var inte med sist när de fick sina platser xP Får se hur vi gör, blir väl att gå dit för att inte Karin ska behöva vara själv hah.

I helgen blir det myspys. Fredag - Hannapanna. Lördag - Hanna och Michan (kanske Tilde). :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0