Vad ska jag ha för rubrik?

Idag gick jag upp halv 10. Duchade, åt frukost och fixade mackor innan jag tog bussen till jobbet 11.56. När jag kom till Coop satt vi ett tag i personalrummet och snackade. Tomteluvan var på och det var dags att jobba igen. Satt i kassan först i ca 2 timmar, räknade kassan, hade rast och sedan ut och plocka. Ungefär en timme innan jag skulle sluta (kl 17) kom Stefan in till mig i mjölkylen. Han sa: "Följ med här Jessica så ska va prata lite." Jag tänkte direkt "Vad har jag gjort nu?" men sedan när vi kommit ut på lagret visade det sig att jag skulle få en julklapp! :D Blev nästan rörd haha Sketasnälla är de :) Fick en kram, årets julklapp - en spikmatta - och en papperspåse med blommor, julmust, kaffe, skumtomtar, Aladin ask och ett fint litet julkort. Så snällt! Då måste jag ju gjort något bra haha x)

Kl 18, när jag precis skulle gå och byta om, kommer pappa och farmor in i affären. Kändes lite skumt haha. Åkte sedan hem till Blacka där huset var julpyntat och klart med den lilla söta granen i vardagsrummet.
Vi åt mackor, ost och kex, tittade på och spelade Bingolotto och nu ska vi väl gå och lägga oss. Det blir en lång dag imorgon ;)

Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0