We call it even

Igår var det fredag. Vilket betyder lång håltimma. Först kom Hammadi ett tag efter spanskan och det var tänkt att jag skulle göra lite turism. Gick väl sådär ;P Sedan bestämde jag och MLI oss för att dra till Spicy Hot och äta, så vi tog 113 ner till Kungsgatan. Blev typ överlycklig när jag såg att de hade stekt ris!! :D Det var bara andra gången jag åt det sedan jag kommit hem från Thailand. (Första gången gorde jag det själv hemma men det blev inte samma sak.) Så Michan, när du är i Thailand MÅSTE du smaka fried rice!!! ;) Älskart.
Efter Spicy Hot gick vi lite på stan. Skulle kolla kjolen jag tänkt köpa på H&M men den var slut :( Hoppas verkligen att de får in den igen! Kommer inte ihåg vilken storlek jag skulle ha så känns lite sådär om jag ska behöva köpa den på internet..
Sedan global! Somnade i princip (vääääääldigt nära ska jag säga) då vi hade Maria och religion. Fy fan vad tråkigt det är.
Efter skolan blev det myskväll med Becca. Vi köpte pizza, kollade på film och tv och körde gh såklart! :D Nu när vi har minneskort är det nästan roligare haha.

Imorse vaknade jag av att moster ringde vid kl 10. Var väl lika bra det, hade kunnat sovit hur länge som helst annars känns det som. Blev att duscha och äta lite innan det var dags att dra till jobbet halv 15. Gick bra att jobba idag med :) Såg förresten att det nu inte bara är vintersmak på choklad (som är riktigt god!) utan också på risi frutti! Heter vinter och är kanelris med blåbär-björnbär sylt. Var ju tvungen att köpa en sådan för att testa och passade på att köpa sourcream-bearnaise chips med! Inget av dem var väl något att hurra för precis, inget jag kommer köpa någon mer gång om man säger så ;P

Nu ska jag se på Saturday night live innan jag går och lägger mig. Imorgon blir det att jobba 15-22 igen!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0