Helt slut

Hola!

Igår följde jag med ut i alla fall. Min huvudvärk och trötthet gick över strax efter att jag tagit en panodil. Det var riktigt kul! Lite annorlunda när jag inte är ute med närmare kompisar men det gick ju bra det här med, inte långt ifrån hur det är att gå ut hemma i Sverige.
Vi tog en taxi till Playa Blanca och gick först till en bar eller klubb eller vad man nu ska kalla den. Där dansade vi lite och jag blev bjuden på en shot. Brände lite i halsen till en början men annars var det gott. Efter ett tag gick vi vidare till en latino-klubb där vi vickade på rumpan resten av kvällen/natten.
Minns inte vad klockan var när vi drog ut men hon var 04.10 när vi var hemma i rummet igen. Audrey hämtade ett duschdraperi och två handdukar till duschen från några andra tjejers rum, och så fixade vi lite runt duschen innan vi gick och lade oss.

Jag sov 2,5 timmar inatt. Är förvånad över att jag inte blev tröttare än vanligt på jobbet.

Ikväll ska vi bara ta det lungt. Vi ska möblera om lite i rummet och sedan ska jag och Audrey kolla på film. Vet inte vilken men hoppas att det blir något bra.

Är så¨trött för tillfället att jag lätt skulle kunna somna här där jag sitter! Ska kanske gå till rummet nu..

Hasta luego!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0