Quiero dormir

Hola!

Idag har vi jobbat igen. Har så grymt ont i fötterna att jag knappt kan gå. Har ont i benen med, känns som växtvärk.. Mina skor har för platt sula så jag måste köpa nya skor att jobba i om jag ska klara mig. Känns ju lite sådär att lägga pengar på ännu ett par skor som jag ändå bara ska ha i tre veckor. Men hellre det än att känna så här i fötterna!
Idag jobbade jag med Benita, eller pandan som jag och Emelie kallar henne. Helt klart bättre än Norma i alla fall! Den här ler hela tiden och är snäll.

Efter jobbet drog Emelie ut och sprang i värmen. Jag passade på att bara ta det lungt på rummet. Sedan drog vi och Audrey ner på stranden där vi låg några timmar. Jag blir ju aldrig brunare! Pierre retar mig för att jag är antingen blek eller rosa.. Vill bli riktigt jävla brun, men det finns det väl ingen chans till att jag blir.

Efter att ha tagit en dusch packade vi ner datorerna och gav oss av hit - till datorrummet. Har pratat med mamma och Becca på Skype i lite över en timme. Dock är jag på så dåligt humör att det inte kan ha varit så roligt att prata med mig. Men som mamma sade - de är vana. Jag är trött hela tiden och jag känner mig så tråkig för att jag är trött och inte orkar göra något på kvällarna. Och jag har absolut ingen lust att jobba i morgon med tanke på hur ont jag kommer få i fötterna. Har blåsor i händerna med efter allt sopande och moppande. Fy vad jag gnäller! Men jag måste få gnälla någonstan, så då får det bli här! Stå ut eller sluta läs haha.

Nu vill jag bara att klockan ska bli 23 så att vi kan gå och äta så att jag kan få sova sedan. Om inte någon bjuder med mig på något.. Kan inte bestämma mig för om jag vill sova eller göra något annat. Sova är riktigt skönt och behövs. Men samtidigt vill jag bara trötta ut mig totalt genom att knapps sova något alls. Jag vet, det låter knäppt men jag är så irriterad på det här stället att jag bara vill sjunka genom marken.

Har försökt ladda upp bilder men det funkar inte. Bara så ni vet.

Sam frågade mig och Emelie om vi vill komma med henne och hennes kompis på en 5-timmars lång båttur. Mat och sådant ingår och det kostar bara 70 eller 90 kr. Helt klart är vi på! Så det är vad vi kommer göra på söndag, förhoppningsvis.

Har även blivit medbjuden att gå ut och fira en kille här imorgon. Han fyller år imorgon (21 tror jag) så då ska han firas. Tror nog att jag fölljer med, hoppas att Emelie gör det med. Annars får jag klara mig ändå! Hoppas bara att jag inte är så trött att jag inte orkar.. Ska nog försöka sova lite efter jobbet för att få lite extra krafter!

Nu lyssnar jag på musik på Spotify, skönt att något påminner om hemma i alla fall.

Hasta luego!


Kommentarer
Postat av: hanna

gnälla med mig någon dag?(a) måste skypa snarast igen ju!! Kan kanske (utan cam dock) imorrn eller på lördag :) puss och kram

2010-07-14 @ 21:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0