Off

Hola!

Orkar nog inte direkt skriva om vad jag gjort de senaste dagarna. Det är för jobbigt att tänka så långt nu hah. Kan säga att jag inte mått så bra psykiskt. Eller, ja, jag är så trött att jag bara går runt och tjuter i princip hela tiden. Inte idag dock! Eller jo det har jag ju.. Fast bara lite, när jag pratade med mamma.
Hur som helst, idag tog jag ledigt då jag kände att jag måste få vila lite. Åkte sedan med Audrey och en till fransk tjej till Playa Blanca och åt på restaurang och sedan köpte jag tre klockor. Jättefina!
Efter Playa Blanca har jag bara tagit det lugnt på rummet. Nu har jag även skypat med mamma m folk och Karin! Galet kul.

Nu ska jag gå och äta! Behöver gå på toaletten också..

Luego!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0