Packning

Hej!

Nu har jag äntligen börjat packa! Eller ja, jag har ställt fram väskorna i alla fall.. Och faktiskt kollat igenom min garderob lite smått för att försöka klura ut vad jag ska ha med mig. Hur många linnen? Hur många klänningar? Hur många shorts? Och hur stor väska? Det är ju jättesvårt det här!

Hittills har jag lagt fram:
4 linnen
2 shorts
3 klänningar
4 bikinis

Tror inte riktigt jag fattat att jag ska åka än, trots att det bara är tre dagar kvar.. Pirret i magen kommer väl på tisdag, lagom till jag ska gå på bio på kvällen. Lär väl inte kunna koncentrera mig på filmen haha.

Nej, jag kanske ska återgå till packandet!

Adiós!

Kommentarer
Postat av: hanna

tyckte du klarade dig fint på bion, med koncentrationen alltså :D skickar iväg ett mail till dig snart för jag saknar dig redan lite.. puss och kram skumbanan

2010-06-30 @ 19:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0