Hög kvalitet

Hejsan hejsan! Borde plugga. Som vanligt... xD Men sådant orkar vi inte med. Får se om Fälton loggar in sen så jag kan få lite hjälp! Älskar att ha någon att plugga med ;)!
Imorgon är det två prov, ett på praktiska och ett på turismen. Det på praktiska verkar inte så jätte svårt och hoppas att inte turismen är det heller. Man är ju liksom inte så jätte motiverad nu precis...
Men jul jul snart är det jul! Gud vad kul! ;D Mys med julklappar, julmat, Kalle Anka och mys med familjen. Mums på det!
Hoppas bara att det blir lite snö under julen... Ingen jul utan snö ju. Hmhm.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till på proven jess! Jag har också prov imorrn.. hatar globalkunskap nu för tillfället men jaja, det får gå som det går (; PUSS<3

2008-12-08 @ 21:51:16
Postat av: hanna

okei,det här var skumt.. jag vet inte om min andra kommentar kom fram.. anyway, lycka till på proven!(; <3

2008-12-08 @ 21:52:50
URL: http://hejhannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0