Julafton!

Tjohooo!! Julafton idag då!  Hittills har allt gått bra, inga tårar än. Har fått en ipod nano! En ljusblå (lr sky blue som d står på förpackningen)! Underbart ^^. Skickat jul-sms är jag också klar med. Fast är lite svårt ibland att veta vilka man ska skicka till... Speciellt om man har smsat med dem förut men inte nu på ett tag. Aja, får jag några av dem så svarar jag ju såklart!
Nu står mamma i köket och lagar mat medan mormor och g-mormor sitter brevid. Eller mormor hjälper nog till som vanligt, hon försöker iaf hihi.
Om en timme och 6 min börjar Kalle Anka och då blir det att mysa framför tvn med Becca. Super.
Hur som helst; God Jul och gott nytt år!!<33
Puss








                                                                                                                              

Kommentarer
Postat av: Carin

DU FICK EN IPOD :D GREJT

2008-12-25 @ 00:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0