Hemma i det tråkiga, gråa, regniga, blåsiga Sverige. Yaay...

Är tillbaka nu!! Erkänn att ni saknat mej haha ;D. . 
Ska berätta allt (nästan) senare, har absolut ingen lust eller ork just nu.
Och fan ta alla störda datorer! Bara för att skärmen har pajat så kan ja varken komma åt mina bilder eller min musik och så kan jag inte ladda över alla bilder från Thailand... Blöööö!! Så nu kan jag ju inte lägga upp bilder på bdb o visa för kompisarna. Måste nu alltså bära med mig kameran överallt xD.
Aja, vill tillbaka. Men den här gången ska folket med ;D(L)<3
Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har saknat dej.

2008-11-11 @ 21:54:47
Postat av: Mich

Fin blogg du har :)

2008-11-17 @ 15:12:34
Postat av: Mich

Fin blogg du har :)

2008-11-17 @ 15:13:26
Postat av: syssisch

HAH nu har ja mä en blogg som dej storesyrran xd käns soft faktiskt med tanke på att min blogg är mkt finare o mer betydelsefullare än din din lilla fjärt !! så skit en lök jessica ;) o ta lite semstersr det behöver du !! :D pusspuss kärlek (som är falsk) till dej göömmz <3<3 (Y)

2008-11-17 @ 19:50:34
URL: http://rebeccahelene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0