Pokerface

Kom på att det inte bara är morfar som har halkat... Hihi.
Jag cyklade som vanligt till skolan igår, det var bara det att det var lite halare ute än det varit förut. Mamma hade sagt på morgonen att jag skulle vara försiktig när jag cyklade men på väg till skolan hade jag redan glömt det.
Jag cyklade en backe ner och sedan skulle jag svänga vänster. Och då halkade jag... Cykeln gled och jag lade mig på sidan med cykeln över mig. Kände att det gjorde svinont strax nedanför vänstra höften, kollade ner och fick se att mina bästa jeans hade gått sönder x(. Fan. Så nu ska jag försöka få mormor att laga dem om det går... ^^
På skolan gick jag in på toan och fick se att det såg lite läskigt ut haha. Ajaj.
Jaa men det här var väl ingen överraskning för någon egentligen. Alla vet ju att jag är klumpig och ofta har otur när det gäller sådant här.
Puss


Bilderna är från hotellet. Superfrächt var det!<3

             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0