Black poison blood

Idag var man ju på biblioteket då som sagt :D. Tack du gubbe lilla som var där och hjälpte oss! Jättesnäll och rolig haha. Liiite jobbigt att Calle var med, han ska ju ha ALL uppmärksamhet hela tiden :P. Men vi får halt enkelt åka dit utan honom nästa gång ;D.
Nu sitter jag här och lyssnar på Kill Hannah. Lager och två till (Anita och Kai tror ja) är här och kollar på fotbollen på tv. Känner inte att jag orkar det riktigt hah.
Imorgon blir det att plugga lite... Har som tur är inte så mycket nästa vecka men lite måste jag göra. Speciellt eftersom jag missade näthandeln i tisdags... Hihi.
Men puss på er ;D.

Kommentarer
Postat av: Ellner, yo!

älskar den låten till max.<3

2008-10-14 @ 11:02:29
Postat av: mamma

Men han heter ju inte Kjell. Han heter ju Kai.

2008-10-17 @ 19:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0