Kill Hanna in my heart!

Igår var jag och Carin i Stockholm och såg Kill Hannah! Så himmla bäst det var och så extremt kul! Vi skrek och hoppade typ hela tiden och det är konstigt att jag har röst idag haha xD.
Först när vi kom dit skulle vi hitta till Debaser. Vi satt i bilen och Carin sa typ "Nu ska vi bara hitta också". Då kollade jag ut genom fönstret och sa "Man kanske ska följa emosarna där" haha xD. Där stod en jättelång kö med emosar! Lätt att hitta då iaf ;D.
Sedan fick vi stå och vänta i över 50 minuter på att få komma in och då missade vi precis första förbandet. De spelade slutet på sista låten när vi kom in, men de verkade inte så jättebra. Men tänk er ett rum fullt med endast emosar. Riktigt mys var det. Och Carin köpte en tröja.
Det andra förbandet var asbra!! My Passion hette de och de var fan snygga allihop haha. Sångaren hade värsta armarna ^^. Höhö. 
Gissa vilka som kom efter My Passion?! KILL HANNAH SÅKLART! WOHOOO! Så jävla bäst! :D Och i slutet kom favoritlåten - Lips like morphine! Så underbart bra är den, och typ den enda låten jag kunde sjunga med i haha.

När det var slut köpte jag deras skiva och sedan såg vi att de i Kill Hannah stod på vägen ut och gav autografer! Askul ju! Jag trängde mig fram där och fick autografer och kramar och Carin tog kort på oss!
Pusspuss



Kommentarer
Postat av: killhannah

DOM VAR FAN BÄST<3. jävligt kul vare,PUSS gumman

2008-10-11 @ 15:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0