Good writers borrow from others. Great writers, they steal.

Hej igen!
Har inte skrivit på två dagar nu! ;O Haha.
Aja. Igår hade vi Pekingspelen med klassen. På förmiddagen spelade vi fotboll mot b-klassen och Oscar sparkade en boll i mitt huvud! Ajaj. Det var inte så skönt men det gick över efter en liten stund, det sved bara lite på mitt ena ögonbryn haha. Oscar sade förlåt och lovade mig en klubba :D. Det ska jag inte glömma! Har inte fått någon än... ;P.
Sedan skulle vi till badhuset och simma 200 m. Blööö! Men det gick faktiskt riktigt bra! Fast jag var väldigt trött efteråt.
Jag, Heidi och Emmis orkade inte äta på skolan så vi gick lite tidigare till badhuset (typ 2h innan) och köpte hamburgare med pomme. Blev lite besviken då brödet var torrt och tomaten var jätteäcklig! (Inte för att tomat brukar vara gott men ändå.)  Sedan satt vi och spelade kort i lite mer än en timme. Var jättekul haha!<3
Efter att vi simmat var vi i äventyrsbadet och bastade lite. Sedan kom Hanna och vi badade lite till innan hennes pappa skjutsade mig till dansen.
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0