Helg! + Akta er för snuskisar!

Är det helg eller vad? :D. Så jävla sköööönt! Även fast jag måste plugga en del...
Men Emmis kan känna sig stolt! Jag är redan klar med Skara-arbetet! Hanna godkände den så då måste den ju vara bra ;D.

Är det något speciellt med mig eller? Jag verkar vara någon knäppis/snuskgubbe-magnet ;O!
Igår blev jag addad av någon som kallade sig Jonna och som undrade om jag duschade efter gymnasiken... 0_o När jag frågade varför den undrade d svarade "hon" att "hon" var nyfiken. Jävla snuskgubbe!
Och idag blev jag addad av någon Habib. Honom accade jag inte för orkar inte med flera konstiga människor och jag känner inte för att bli lurad igen...
Så jag bestämde mig helt enkelt att ta bort min msn från min profilsida på bdb. Vet inte riktigt varför jag valde att ha den där ifrån början...
Puss

Kommentarer
Postat av: hanna

SMART DRAG JESSIE! hoppas att ingen mer snuskis addar dej nu då! bara dom söta, icke-snuskiga killarna, hah :D PUSS<3

2008-09-26 @ 18:41:24
URL: http://hejhannaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan ju vara någon du har idrott med som inte tycker det är så fräscht o inte diuscha krull

2010-06-08 @ 20:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0