Hellre låta tårarna rinna än att hålla dem inombords

Hej hej!

Imorgon ska jag ju (som jag tjatat om) till De Geer och hälsa på alla gamlingar som jag träffar! Riktigt kul ska det bli! :D

På tal om det! Jag måste ju snacka med Hanna ikväll också så att vi kan bestämma hur vi ska göra imorgon. Om hon vill ska vi gå ner på stan och ta en fika och så måste jag köpa nya badshorts och kanske någon present till pappa.
Om jag hittar något. Är ju jättesvårt att hitta något att köpa till honom som är så kräsen!
Nästa veska är det Pekingspelen och klassen ska spela fotboll och gå till badhuset... Får se hur det går ;P. Någon som vill komma dit efter att ni slutat?? Så att det blir lite roligare ;).
Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0