I was put in this world to accomplish a certain number of things and I am so far behind right now that I will never die.

Idag fick jag en kick och började hjälpa mamma i köket! Gick rätt bra ;D! Sedan hjälpte vi (jag och Becca) till med att städa lite också.
Sedan har jag ju pluggat massa också... Skrivit en del på Skara-jobbet och ska fortsätta imorgon. Så jävla tråkigt det är att plugga på helgen alltså!
Hanna sa att hon skulle ringa i helgen med. Får se när det blir då ;D haha. Annars kanske jag ringer henne imorgon.
Såg att Carin fått komma hem med! :D Askul sötnöt<3. Ska ringa dig någon dag med och berätta något. Kanske ringer imorgon.
Imorgon blir det plugg, plugg, plugg och så några telefonsamtal då ;).
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0