Jag hatar måndagar..



Idag är det måndag igen och vi har hela den förbannat underbara skolveckan framför oss.
Varje dag börjar med tidiga morgnar och tråkiga skoldagar. Sen ska man hem och göra läxa som att det inte räcker med att man pluggar i skolan.
Fan va bister jag låter, haha!
Nej, riktigt så jobbigt är det ju inte ;D. Eller... De tidiga morgnarna och skolan är ju rätt så jobbiga (fast älskaaaar sovmorgnarna på onsdagarna!<3), och läxorna är ju inte kul de heller. Men då får man ju tänka på dom coolaste och underbaraste vännerna man har (L). Hanna som ska komma till Kungsgård imorgon efter skolan, Maja som jag ska dansa loss med på showen och Carin som jag mååååste ringa till någon dag!
Sen så ska jag ju till De Geer på torsdag och hälsa på Hanna! Då ska ja (med risk för att låta töntig) slå en pling till Maja med (och till Carin med kom ja på!!). Och på fredag samlas ju gänget igen för att snacka gamla och nya minnen<3.
Så veckan verkar ju inte bli så dum ändå ;D.

Kommentarer
Postat av: Cariin

vi måste ses babe<3

2008-09-10 @ 15:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0