Love your enemies: they'll go crazy trying to figure out what you're up to.

Idag vaknade jag vid nio ungefär, så jävla irriterad över att jag inte kan somna om på morgnarna.
Iaf så har det inte hänt så mycket idag. Jag har suttit vid datorn och pluggat nästan hela dagen och blivit klar med Skara-arbetet. Nu har jag bara adm-prov och bokanalys kvar att plugga på... T_T.
Jag snackade med Hanna och bestämde att vi skulle gå och fika någon dag nästa vecka. Mys<3! Måste ju se till att göra det innan jag åker haha ;D. Känns som att det är långt kvar men veckorna går jättefort och nästnästa vecka blir det (förhoppningsvis) konsert och sedan är det bara två veckor kvar! Gud vad jag längtar. Förlåt för att jag pratar så mycket om det, jag vet några som hellre vill glömma att jag ska åka ;P.
Pusspuss


Kommentarer
Postat av: HANNA

JAG VILL OCKSÅ ÅKA IVÄG PÅ LOVET, hatar fula, kalla serige. Nu iaf.. <3

2008-10-01 @ 20:01:09
URL: http://hejhannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0