The only ones who fail are those who do not try.

Idag var man i skolan till kl 13.50. Sedan hängde jag med Emelie Fälton ner till stan och åt glass på donken och snacka. Riktigt mys! :D. Efter glassen blev det att cykla tillbaka till skolan fort som fan för att möta Jenny. Vi gick på elevdemokratikursen som jag lovat henne att följa med på men det var så tråkigt att jag började koppla bort de som pratade. När jag kom ut därifrån slängde jag papprena som vi fått och sa till Jenny att ja fan inte tänker gå till det där något mer ;D.
Aja. Nu är jag hemma och borde sitta och plugga turism... Men klantig som man är så glömde jag böckerna i skolan, Emmis är ju lagom glad på mig (a). Haha.
Puss

Kommentarer
Postat av: Fälton

jaah. trevligt trevligt hade vi ;)

2008-10-01 @ 18:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0