Varje slut är en ny början

Igår kväll var Lager här och vi såg på Dobido och åt gino (frukt med vit choklad). Mys ;).
Senare på kvällen kom Maukonen (vet att hon inte heter så men vet faktiskt inte va hon heter xP) och de tre bablade på resten av kvällen xD.
Det blev även lite schackspelande. Mamma säger hela tiden att jag är bra på det så då ville Lager spela ett parti haha.
Det gick inte så bra! Han vann rätt så stort men det va kul! Haha.
Sammanfattning: Det blev en ganska sen kväll, trots att jag borde lagt mig tidigt för att inte somna så fort jag kommer till Hanna! Bra smmanfattning va ;P.
Pusspuss


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vi får väl träna på schack du och jag och ge Lager lite stryk nån gång. Kramar. xD

2008-09-15 @ 13:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0