Vi 5<3

Hmm... Ska jag berätta allt som hände eller ska ja bara dra en kort sammanfattning av kvällen...?
Det får bli en sammanfattning! Orkar faktiskt inte sitta och skriva här hela dagen, plus att jag har läxa till imorgon också... :S.
Aja. Vi hade iaf jättekul! Vi åt tacos, spelade Twister, åt marängswiss, spelade Med andra ord och snackade hela kvällen. Underbart<3
När det började bli kväll blev jag trött först. Sedan somnade Tilde och när vi började bädda fick jag värsta kicken och blev jättepigg! Så låg vi och snackade om lite allt möjligt fram till någon gång mellan 05.00 och 05.30 innan vi släckte. Jag tror vi somnade ca 06.00 och sedan sov vi till strax föra elva. Fast det visade sig att alla redan varit vakna ett tag.
Hur som helst så var det azm ;D<3!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0