Are you afraid?

Bara pappa, jag och Becca uppe nu. Becca är hos Emma, pappa tittar på någon dålig film på 6:an där nere och jag sitter här uppe och tittar på Troja på ettan. Grymt snygga! ;O Och gillar deras svordommar. Din vinsäck! xD Såg den första gången hos Maja kommer jag ihåg. Lika mysigt som vanligt. Saknar den tjejen! Men ska förhoppningsvis träffas över påsk :)<3

Såg på Så ska det låta förut såklart! Helt underbart program och det var bara bra med idag, förutom Shirly Clamp... Blööö Tycker verkligen inte om henne alltså. Men Markus Fagervall och Thomas Järvheden är ju hur coola som helst :)

Nej nu ska jag nog gå tillbaka till filmen! Kanske blir att spela lite på King.com också haha ^^.
Puss

Kommentarer
Postat av: Elena

hehe okej =D för min del blir det oftast internet :D

2009-04-04 @ 09:59:14
URL: http://elenasobrino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0