Call me by my name

Sitter på Info layout! Får panik när jag ser att jag skriver så sällan.. Så därför skriver jag ett kort litet inlägg nu :)
Håller på och lära oss att skriva brev. Inte det roligaste precis och har glömt bort vart jag var sist. För att det ska bli lite roligare lyssnar jag på musik på ipoden! Kanske spelar något spel på king.com sedan också. Mohaha. (a)

Strax innan halv 18 ikväll kommer Hanna, Michan och Tilde! Super. De ska med på Oriflame-visning i Klocket. Ska bli kul, har ju inte träffat Michan och Tilde på hur länge som helst typ. Förutom när Michan skrämde mig påväg till skolan förrförra veckan(?) haha.
 
Efter Oriflame blir det att direkt släppa av tjejerna innan jag sticker ned till dansen. Har jag tur hinner jag även träna lite innan med Carin så att jag inte är heeeelt lost där inne ;)

Nej nu antar jag att jag måste jobba... Lite i alla fall hih.
Puss

Kommentarer
Postat av: Karin

EY vem va lost där inne egentligen!! 0.o mygawd, skäms gör ja

2009-04-20 @ 22:32:31
Postat av: Elena

Hoppas du har haft en bra dag!

2009-04-22 @ 23:15:04
URL: http://ellisono.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0