Du är störd

Sitter här och tjafsar med min extremt jobbiga lillasyster. Att hon inte bara kan fatta att hon ska lägga av när jag säger till. Dööh!

I alla fall. Jag har visst blivit riktigt dålig på det här med att blogga. Har visst inte skrivit på flera dagar men ska försöka bättra mig nu ;).  Kan dessvärre inte komma på något som hänt, förutom idag då. Så får väl bli att berätta lite om det.
Underbart väder idag! Äntligen vår<3 Funderade på att ta en tunnare jacka imorse men det är tyvärr fortfarande ganska kallt ute på morgnarna, så det blev "vinterjackan" idag igen. Är ju bara att hoppas på att det är tillräckligt varmt för det efter lovet.

I skolan blev det mycket garv med MLI och Natalia. Vi hade engelska, svenska och datakunskap. På engelskan skulle vi lämna in bok recensionen som jag skrev igår kväll. Är inte så nöjd med den och blir alltid avundsjuk när jag läser Fältons texter. Hon har verkligen mycket att välja mellan sedan! Basketproffs, flygvärdinna, reseledare och författare (enligt mig) är bara några av yrkestitlarna.

På svenskan ska vi nu läsa en bok, deckare, som vi började med idag. Jag har valt en bok som heter Patient 67 av Dennis Lehan, som både svenskaläraren och pappa rekomenderade. Hann inte läsa så mycket på lektionen men än så länge verkar den ganska svårläst. Hoppas den blir bättre och att det inte bler så svårt att komma in i den.

Efter skolan gick vi ned på stan, MLI och Lelle skulle gå runt lite och jag fäljde med Natalia och solade. Var skönt :) Tog sedan bussen hem till Blacka vid 14.35 och nu sitter jag alltså här. Får se om jag hittar på något med Rebecca, om jag sätter mig där nere och tittar på tv med Petter och Siw eller om jag går och försöker läsa ut Jurasic Park. Det märks ;)

Dagens outfit: Beiga byxor, orange och gulrandigt linne från Gina Tricot och en svart kofta från Ullared ^^.
Puss

Kommentarer
Postat av: Fälton

mhaa. det där var snällt sagt Chessica! <3 :) men du är fan lika duktig på att skriva som jag! Där med basta pasta. xD

2009-04-03 @ 20:07:57
URL: http://falton.blogg.se/
Postat av: Estefany

sv: tack så mkt :D. jo jag älskar också våren :D.kram

2009-04-03 @ 20:18:12
URL: http://mystuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0