Förbered er på bråk

Idag är det torsdag och halva lovet har gått. Idag kommer det inte hända så mycket, borde plugga men vet inte om ja orkar. Som ni kanske märker är jag ganska lat ^^. Ligger nu i sängen och kollar på Sweet 16 på MTV och dör på alla bortskämda ungar! De flesta är ju helt bombade xD

Igår gick jag, Becca, Hanna och Frida ner till tennisplanen vid Ektorpshallen. Det var hur kul som helst fast jag var så jävla dålig haha. Efter att vi spelat ett tag började det regna så vi spelade kanske 20 minuter i ösregn! Kul men kallt och blött. Efteråt gick vi hem och ducshade och åt innan vi tog fram paraplyet och drog ned till Halvars. Som tur var hade de fortfarande öppet, men hade vi kommit dit 10 minuter senare hade det vartit försent. Pga vädret stängde de strax efter att vi kommit. Hur som helst tog jag hallon/saltlakrits, brownie och banan. Testade bara nya smaker så var rädd att jag inte skulle tycka om det men det gjorde jag ;P hah.

Snart blir det kanske att gå ned till stan lite med mamms. Hon skulle köpa lite grejer men jag vet inte vad jag ska ha på mig... Just nu har jag röda aladinbyxor och grått linne. Tror jag bara byter till ett par jeans hih.
Puss

Kommentarer
Postat av: Caroooooooooooooin

Jar också röda aladin :D

2009-04-09 @ 14:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0