Gonna do it

Vaknade strax efter 11 imorse. Ritigt skönt att sova länge! Borde egentligen sitta och plugga men vem orkar det? ^^ Istället har jag städat lite på rummet och så fort Becca är klar ska jag ta och dammsuga med. Har på mig nya västen idag med! Finfin är den :) Men håret verkar inte vilja ge med sig idag så får väl helt enkelt gå omkring med bångstyrigt rufs.

Om ungefär en timme ska lilla Hanna ringa och så ska vi bestämma hur vi ska göra idag. Hade tänkt spela tennis vid Ektorpshallen och sedan gå till Halvars och köpa glass. Nu ska visst syrrorna med också så blir nog asbra! Förhoppningsvis börjar det inte regna igen för har ju längtat efter det här länge nu! Tennis och glass, kan det bli mycket bättre en dag som denna? ;) Jo vädret kunde ju varit bättre haha, men annars. Och om Rebecca bara kan sluta gnälla om hur äckligt och fult hennes hår är kan jag kanske klara av att vara glad ända till Hanna ringer. Om Becca bara kan fatta att DET ÄR FINT SOM DET ÄR! Aja. Nu är hon färdig så ska väl ta och städa klart nu. Får se om jag skriver mer ikväll ;)

Dagens outfit: Grå leggings från Stadium, lång vit thirt från Stadium och ljusgrå tygväst från Cubus.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0