It was quite simple

Vaknade av klockan imorse 8.35. Maja messade igår och frågade om jag ville följa med på promenad idag och självklart var jag på ;) Gick upp och klädde mig och åt frukost innan hon hämtade upp mig här vid 20 över 9 och det bar av mot Vrinnevi skogen. Helt underbart väder ju! Vet inte hur länge vi gick men efteråt gick vi hem till Malin. Där spelade vi monopol, kort, solade på balkongen och tittade på tv. Alltid lika mys med dej gumms<3

Framåt 18 var jag hemma igen. Då stod Rebecca och hennes kompis i köket och bakade sockerkaka. Sedan kom mamma hem med mina nya skor från Stadium!! :D Snygga alltså. :) Så nu håller jag på att gå in dem hih.



Mina nya skor från Stadium 299:-

Sitter nu och pratar med moster i telefon och tittar på The Mentalist. Bäst! Nyss var det Navy CIS också. Två av mina favoritprogram på raken, super ;D. Nej nu måste jag koncentrera mig på tvn!

Dagens outfit: mörkblå jeans från Cubus, lång vit tshirt och blå och grårandig tjocktröja, båda från Staium.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0