It's good

Trots det tråkiga vädret (i förhållande till igår) var jag även idag ute en hel del. Hjälpte pappa lite med att bygga om Måns bur, han håller på att fixa så att Måns ska kunna gå ut när han sjäv vill. I en inhängnad såglart ;) Gick omkring lite med honom i koppel för att han skulle få springa av sig men tröttnade efter ett tag och gav tillbaka honom till Hanne x)

Idag har vi ätit lax med tandooritäcke, potatis och brokoli.  Riktigt riktigt gott! Nu har jag också slängt i mig massor av färsk ananas. Underbart gott men tror inte att jag tål det. Fortsatte att äta trots att det började svida jobbigt mycket på tungan. Kanske inte var så smart ^^.

Hur sköt som helst att vara ledig imorgon! Siws föräldrar kommer hit vid halv 10 för att vara barnvakt. Vid 14 någon gång tar jag och Beccs bussen in till stan, vi ska nog bara lämna sakerna hos mamma innan vi drar ned till Stadium för att kolla på skor. Är verkligen sugen på nya skor och funderar på att ta en sväng förbi Skopunkten också när vi ändå är på gång. Är visserligen sugen på nya käder med men det får nog vänta lite.. Så mycket pengar har jag ju inte tyvärr xP

Nu sitter jag med Rebecca och tittar på Wipeout. Helt galet haha. Fast tror jag går ned och tittar med resten av familjen istället ;)

Dagens outfit: Ljusgrå mysbyxor med mitt namn på rumpan, grå tjocka nikestrumpor och stor brun tshirt med tryck. Glömde kameran hos mamma så blir tyvärr ingen bild idag heller :/
Puss

Kommentarer
Postat av: Jennilie

Åhh, tack! =) Ha en trevlig kväll!

2009-04-07 @ 17:07:06
URL: http://pysslamedjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0