Under kryddhyllan

Ja då var det söndag igen! Underbart väder är det i alla fall :D(L) Om inte alls så länge ringer Hanna och förhoppningsvis blir det både Halvars och tennis ;) I övrigt har det bara varit en slappardag. Som vanligt xD

I onsdags hade jag praktik. Har nu börjat få sitta i kassan! Kul ju haha ;P Hoppas verkligen att jag får sommarjobb och/eller extrajobb. Skulle verkligen behövas, speciellt då jag inte fick jobbet på Sports Camp :'( I nödfall får jag väl typ plocka jordgubbar och klippa gräsmattor eller något sådant hah.

I torsdags träffade jag Hanna efter skolan. Hon var lika cool som vanligt<3 Vi spelade tennis i ca en och en halv timme. Hur kul som helst och det är verkligen tur att vi är ungefär lika bra/dåliga haha. Fast Hanna är nog snäppet bättre ;)

I fredags var det nationellt prov i engelska. blev inte speciellt nöjd men får hoppas att det i alla fall räcker för ett VG. Om jag bara får G, får jag ändå avsluta A-kursen och börja på B-kursen i tvåan? Borde väl vara så tycker jag... ;O
Efter skolan gick jag och Jenny till Ektorp och hälsade på igen :) Lika trevligt och lika svårt att komma på vad jag ska säga xP Vi har ju hört att de ska sparka 17 lärare, tror jag det var, så vi tänkte att det nog var smart att gå dit innan något händer. Eller det var snarare Jenny som tänkte, jag bara hängde på haha xD
När jag kom hem gick jag och Becca ner till stan. Vi gick först och lämnade en bok på biblioteket innan vi gick ner för att utforska Myrorna. Kan ju inte säga att jag blev överlycklig när jag kom in men det var ju en upplevelse ^^. Hittade ett par shorts som var för små (självklart). Träffade My där också :D Vi pratade lite innan hon gick vidare. Becca och jag gick runt och tittade lite på stan innan vi gick till halvars och köpte glass. Viol och knäck blev det. Mums.
Sedan tog vi bussen upp till Ektorps centrum, köpte kebab och gick hem. Carin kom strax efter. Mysmys. Ledsen att jag var så trött och tråkig babe, ska försöka hålla mig vaken längre nästa gång ;)

Igår hade mamma och några till "aktivitetsdag". Becca och jag fick vara med så att det inte skulle bli ojämna lag. Först spelade vi badminton. Jag var med Lager men pga mig gick det inte så bra haha. Sedan blev det pingis och då var jag med Inge. Det gick inte heller så bra haha. Men vi vann ju en match i alla fall ;P Det plev också två stycken tipspromenader. De gick desto bättre! På den sista var jag med Rebecca och vi vann! Tack vare att vi var så duktiga på den så vann vi faktiskt allt ihop! :D När vi skulle välja priser tog jag ett massagekit och Becca tog en fleecetröja (stavas?). På kvällen blev det ganska högljudt så syrran och jag stängde in oss på mitt rum och tittade på tv (a).

Det var nog allt jag orkade skriva idag haha. Hoppas Hanna orkar tennis sen för jag behöver verkligen röra på mig efter allt godis x).

Dagens outfit: Svarta shorts från Stadium och grönt långt linne från Vero Moda.
Puss

Kommentarer
Postat av: Jennilie

Sv: Ja okej, hihi så kul!! :D

ha en mysig kväll!

2009-04-26 @ 19:38:59
URL: http://pysslamedjen.blogg.se/
Postat av: Elena

Hoppas vädret stannar!

2009-04-27 @ 19:52:50
URL: http://ellisono.blogg.see
Postat av: karin

men mjae! maje säger jag. Höhöööööööööööööööööööööööööööööööööö tough yo

2009-04-28 @ 18:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0