Vi tar och tittar

Helgen spenderade jag hos moster Mia i Söderköping med syrran. Hade det riktigt mysigt fast det inte blev något påskfirande ^^. På fredagen gick vi och åt på kinarestaurang. Hur gott som helst!! På lördagen åkte vi ut till båthuset och fixade lite. Hade med oss fika och satt i bikini och solade! Riktigt skönt väder var det :D Sedan åkte vi hem och grillade. Helmys.

Idag har jag inte gjort någonting. Har bara varit extremt uttråkad och rastlös. Spelade Yatzy med mamma en gång och pratade sedan med underbara Hanna i telefonen i ca 30 min :) Funderar på att göra något vi 5 (om vi kan få med oss de andra tre villsäga), kanske åka på festival eller något sådant. Åka bort och sova någonstans i alla fall. Längtar till sommaren!

Sitter nu i vardagsrummet och tittar på Ballar av stål. Soneby Citysports retade precis upp militärer haha Helt galet! Skulle vara livrädd xD

Dagens oufit: Mörkblå jeans från Cubus, grått prickigt linne från JC och ljusorange cardigan från Gina Tricot.
Puss


Inte dagens outfit ^^

Kommentarer
Postat av: Jennilie

Sv: Åhh tack!! :D

Sov gott.

2009-04-14 @ 22:39:16
URL: http://pysslamedjen.blogg.se/
Postat av: Kan Dee Drawings

Nemen ooh så glad jag blir! Tusen tusen tack! Du får jättegärna länka till mig!



Kramar!

Fråga gärna UT MIG på min frågestund nu :)

2009-04-15 @ 18:33:26
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/
Postat av: kaariiiiiiiiiiiiiinnsnsianidhnsa

my dear one <3

2009-04-16 @ 20:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0