I hope it's gonna make you notice someone like me





Sitter nu och tittar på tv
(MTV) och stör mig på kanin-stanken från Rebeccas rum. Det är då sista dagen på sommarlovet, vädret är inte mycket att ha, är ensam hemma och vetefan va ska göra.. Ena benet sover så ska väl börja med att försöka väcka det xP. Sedan ska jag nog stänga av tvn och sätta på musik i vardagsrummet istället ;)

JAG FATTAR INTE ATT DET ÄR SKOLA IMORGON! Ska möta JennyBenny vid vilbergsbron halv 13 och sedan träffa MLI vid cykelstället utanför skolan 10 i :) Tror ni jag hinner? Haha hoppas det x)

Funderar på att färga håret till hösten.. Mörkare. Fast inte svart igen, man blir så himla blek ;P Hah. Och klippa mig lite kortare? Får se.

Puss 

Kommentarer
Postat av: natalia

jag har panik. jag mste fråga dig en sak. du vet den där mångkonturellhanel uppgiften sä att du har kvar den på dator. MIN JÄVLA BÖG DATORN STÄNGS AV NÄR JAG VA NÄSTAN KLAR SÅ ALLTING ÄR BORTA. Jjag fick emelies görra uppgiften men den är som sakt borta. tror inte att hon har kvar den. men ahr du den ? (:

2009-08-17 @ 13:09:45
URL: http://nataulia.blogg.se/
Postat av: natalia

emelie's FÖRRA *

2009-08-17 @ 13:10:15
URL: http://nataulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0