I say

Haj! Har visst inte skrivit på några dagar, så får väl ta en snabbgenomgång. I tisdags kom Alex på moppen ut till Blacka. Jag, Becca och han drog till Mårn och bada. Var borta en timme ungefär, sedan drog vi hem och Alex åkte vid halv 22.
I onsdags jobbade jag 15-22.15. Efter det gick jag hem till Hanna och vi åkte till hennes land. Hur jävla mys som helst! :D Vi solade, badade, läste, åt tacos, spelade kort, åt popcorn, köpte glass, blev myggbitna (Y), åkte moppe, spelade badminton, var ute och gick, tog kort, snackade massor och garvade såklart ;) Världens bästa Hann!<3

Nu sitter jag hos mamma och lyssnar på dom nya skivorna som jag beställde - Rock Anthems, Bandit Rock och Don Henley. Sen spelar jag ju såklart Kings of Leon också ;D

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0