I see a storm bubbling up from the sea

Hittade två par jeans på H&M (eller snarare fem par men de kostade typ 400 styck så blev bara två ;P) och en tröja på New Yorker förut när jag var på stan :D Och så blev det en tidig julklapp till mamma - ett par jeans för 399 xP Hah glad är hon i alla fall.

Blev även mat på stan. Jag och Becca gick till Istanbul Kebab och tog en varsin chicken-kebab. Första gången jag åt en sådan! :O Men var helt okej haha.

Imorgon kommer Carin med famlij och hämtar mig så ska jag följa med hem till dem och sova över :D(L) Älskar att va hos (och med förstås ;*) Carin<3 Ska kolla på  film, äta godiis och fota haha får väl se hur det går ;P Hoppas på okej bilder, börjar tröttna på de jag har.. Hur som helst kommer det bli azm ;) Sedan ska jag jobba 15-22.15 på lördag så får se till att vara hemma i tid.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0