Ojdå..

Sov hos Carin fredag till lördag. Vi fotade, solade, tittade på hagel-regn, kollade film (bästa xD), åt godis och hade det bäst ;) Var tyvärr tvungen att åka därifrån ganska tidigt så att jag skulle hinna äta och duscha hos mormor innan det skulle bli dags att jobba. Jobbade 15-22.15. Samma tid som jag ska jobba imorgon.

När jag kom hem åt jag en mannafrutti som jag köpte på jobbet, drack en mugg varm oboy och nu äter jag choklad ^^ Tittar på tv och kollar runt lite på datorn. Imorgon ska jag bara ta det lugnt fram till jag ska jobba igen.

På tisdag börjar skolan igen. Kan inte fatta att sommarlovet redan är slut! Kl 13 är det upprop men ska träffa MLI lite innan. Hoppas att vi inte behöver vara kvar där så länge för tänkte träffa Carin lite efteråt. Får väl se ;P

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0