Strong enough to be weak

Igår övningskörde jag för andra gången! Det går väl hyfsat bra men har inte hittat dragläget än.. Irriterande haha Hittills har inte jag och mamma bråkat speciellt mycket i alla fall, men det kommer väl ;P

Sedan blev det utebio!! Fick med mig MLI, Hammadi och två av deras kompisar och vi satt brevid Becca mf. Det var Die Welle. Rätt så bra men lite skum ibland ^^ Plus att den var på tyska haha Men störde mig faktiskt inte så mycket på det som jag trodde att jag skulle. Hur som helst var det mysigt :) Gillar att sitta ute i mörkret och kolla på film med hög bas haha ;) Och musiken var det ju inget fel på, eller hur MLI? x) hah

Idag ska jag och Becca ner på stan. Först till banken innan mamma slutar jobbet. Då ska vi fixa lite grejer ;) Bla ska jag köpa skor på Stadium, kolla jeans på H&M och kolla mobil på Telia. Hoppas bara ja hittar allt nu! Behöver verkligen ny mobil nu känner jag.

Puss


Kommentarer
Postat av: MLI

MUSIKEN GJORDE MIG STÖRD!!! hahahahhaha. men annars va det mys. :) något vi måste göra om ! ;)

2009-08-13 @ 23:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0