Testa först!

Slutade vid 15 idag då! Cyklade hem och drog sedan ner till stan med Becca. Gick till biblioteket och lånade ljudböcker ;P Jag lånade DaVinci koden. Har redan läst den och var en av de bästa böcker jag läst men tänkte att istället för att läsa om den kan jag ju lyssna på den haha Becca lånade Isprinsessan (som jag också läst) och Twilight! Måste lyssna på Twilight! Älskade filmen och i princip alla säger ju att böckerna är superbra med så... ;)
Satt och läste där inne ett tag också - Allt kan hända med Stephen King. Kom inte så långt men tänkte att jag kan läsa vidare nästa gång vi kommer dit (a) Haha.
Efter det blev det glass på Lindahl's. Rätt så gott men föredrar ändå McDonalds hih.

Strax innan halv 20 åkte jag, mamma och Beccs till City Gross och storhandlade. Hur skönt som helst att ha mat hemma!

Igår var jag ju och sprang med HannaPanna också! Lite stolt haha. Fast sprang inte hela tiden... (a) Aja, får helt enkelt träna upp mig ;) Blir att springa på torsdag också. PUSS PÅ DEJ HANNA!

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

PUSS PÅ VÄRLDENS SÖTASTE JESSIE! :D

2009-08-26 @ 21:48:01
Postat av: hann's

PUSS PÅ VÄRLDENS SÖTASTE JESSIE! :D

2009-08-26 @ 21:48:46
URL: http://hejhannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0