We still play out in the rain

Var skitmysigt på Rix FM igår!! :D Var hos Hanna vid halv 18, Tilde och Michan var redan där. Vi satt och snackade i några minuter innan vi gick ner mot stan. Såg en del vi känner bland folket haha. Stog och kollade på Rix FM till halv 22 innan vi i princip sprang ner mot strömmen haha. Jag skulle ta ut pengar och köpa något på dinken först men då det var så lång kö drog dom mig ifrån maten och lovade att jag skulle få äta på hemvägen xD  Fyrverkerierna var bra tyckte jag! Skitmysigt och älskar lukten haha ^^  Men fick inte åka karusell :(

Ikväll ska JennyBenny med också! :D Ska gå på marknaden och sedan se på fyrverkerierna. Hoppas på att få åka karusell idag istället ;P Om jag får med mig nån att åka med vill säga xP

Blir väl antagligen att ta tåget hem ikväll... Skitläskigt!! ;O

Väntar nu på att Jenny ska höra av sig så vi kan bestämma lite ;)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0