It's no easy way out



Började halv 13 idag! Lite skönt kan man säga ;) Vaknade vid 09, låg och lyssnade på regnet till 10 då jag satte på DaVinci Koden och lyssnade fram till kl 11. Tycker faktiskt hellre om att läsa böckerna själv, det här med att lyssna när någon annan läser funkar nog inte riktigt för mig tror jag haha ;P

Började med praktik-info på VP innan jag och MLI drog ner till skolan för att ha spanska. Visade sig att vi går med ENDAST ettor haha. Men ska nog gå bra :) Men gjorde även en diagnos för att han ska veta hur vi ligger till i spanskan och det gick SKIT kan jag ju säga direkt! Har inte läst spanska på ett helt år så egentligen, vad ska man förvänta sig? Fick hoppa över massa uppgifter för att jag inte kunde svara och det var så grymt irriterande för det var många grejor som jag visste att jag kunnat förut. Aja.

Efter skolan blev det att dra ner till stan (idag igen...) med Becca. Hon ska ta skolfoto imorgon så hon ville köpa något nytt att ha på sig. Det blev en ljusblå tröja från Monki.

Imorgon bitti ska jag cykla och möta Maja innan skolan. Hon ska ha lektion på Kungsgård men hittar inte dit haha x) Ska följa henne och visa henne rätt ;) Blir mys att träffas igen(L)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0