Det lönar sig att kämpa

Nu du sitter jag och pluggar! Känner mig lite duktig. Fast bara liiiite. Eller.. inget alls faktiskt. Borde plugga ännu mer. Har en del som behöver göras :S Ajaj.

I fredags var jag ju och körde basket i Örebro. Det var jättekul! Fast jag spelade inte speciellt mycket och vi förlorade alla matcher haha.
Idag fotades folk från ksif av Folkbladet och jag skulle tydligen vara med enligt Staffan xD. Fattar inte varför, men skitsamma. Så nu ska jag vara med i tidningen haha.

Imorgon är det dags för praktik igen. Hoppas de behöver extrahjälp så att jag får tjäna lite pengar!

Lördagen den 28:de februari sade vi att vi 5 skulle träffas. Blir det bra med tjejkväll då? ;)
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: carin

jag älskar dej

2009-02-11 @ 22:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0