Du har fortfarande chans att visa vem du är

Jobbat idag. Det gick riktigt bra och jag får göra nya saker varje gång jag kommer dit. Jag sa också att jag är intresserad av extrajobb, så vi får väl se hur det blir ;)
Imorgon bär det av till Hangaren i Linköping. Hoppas det blir lyckat! Antagligen inte :S
Och på tal om Linköping, det kanske blir att byta skola dit om jag inte får gå turism här. Jag o Fälton verkar vara de enda som valt turism och då verkar det inte vara speciellt stor chans att vi får gå det... Dåligt!



Kommentarer
Postat av: Anonym

whaaaat?;O

2009-02-05 @ 11:43:26
Postat av: hannalu

så himla b om ni inte får gå turism alltså! skit på kungsgård isf (; puss

2009-02-08 @ 18:01:54
URL: http://hejhannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0