Efter pausen...

Imorse vaknade jag 05.51 av att radion gick igång. Sedan fick jag skjuts in till stan och rusade till skolan. Huhu, hatar att gå upp sådär tidigt! I skolan hade jag prov på praktiska. Gick nog ganska bra tror jag! Sedan fick jag reda på att jag fått mvg på il-provet! Blev lite glad då ^^.

Var ju på förhandsvisning av Män som hatar kvinnor! Filmen var helt klart bra, spec för att vara en svensk film haha. När vi kom till Filmstaden fick man pricka av sig på en lista och så delade de ut VIP-kort som man skulle hänga runt halsen. Ascoolt haha! Sedan fick man gratis popcorn, dricka och en Gott&Blandat-påse också. Riktigt mys ;)
Älskar Stieg Larssons böcker!!<3 Håller på att läsa den sista i triologin om Salander och Kalle Jävla Blomkvist. Loveli.
Puss

Kommentarer
Postat av: Carinälskarjessica

aj, det gör ont! Så tidigt var det

2009-02-25 @ 23:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0