Streeten<3

Nu har äntligen dansen börjat igen! Herregud så kul det var. Känner verkligen att jag valde rätt när jag bytte tillbaka till streeten igen<3 Underbart.

Den här veckan kommer jag att få rejält med träningsvärk av. Idag (måndag) har jag dansat, imorgon har jag beep-test på gympan, på onsdag ska jag på ptaktik och då står och går man ju i princip hela tiden, på torsdag har vi aktivitetsdag med klassen och på fredag ska jag faktiskt vara med i basket sm (skol...)! Fälton övertalade mig haha! Men det ska nog bli roligt :) Hoppas bara att jag slipper spela. Då skulle jag bara skämma ut mig ;) Skolan slipper jag ju iaf. Super!
Puss


Kommentarer
Postat av: Carinälskarjessica

Dans är det bästa

2009-02-04 @ 12:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0